42 672 läst ·
33 svar
43k läst
33 svar
Någon med Svenska Trygghetslösningar?
Kolla på larm med din lokala låssmed!
Ofta har dom larmsystem till försäljning och därmed avtal med larmoperatören. Sist jag kollade var det 8-10`000 billigare med hårdvaran än Svenska Trygghetslösningar.
Ofta har dom larmsystem till försäljning och därmed avtal med larmoperatören. Sist jag kollade var det 8-10`000 billigare med hårdvaran än Svenska Trygghetslösningar.
Som någon skrev högre upp.
C
Blev precis kontaktad av Best Larm. bestlarm.nu
De skulle sänka mina Verisure kostnader...
Och ja det gör dom, även om jag köper deras larmlösning för ca 71 000.- för 3 st larm på 3 olika platser.
ca 350.-/månad o avbetalning på ca 5 år. Jag får en, verkar det som, på pappret, bättre lösning än Verisure för samma pengar som Verisure.
Detta verkar sant.
Men!!
https://protexus.se/
Jag får samma månadskostnad för larmtjänsten, och betalar bara ca 26 000.- för larmen. Och det är SAMMA larm.
Måste kolla närmare på detta!!
C
Och ja det gör dom, även om jag köper deras larmlösning för ca 71 000.- för 3 st larm på 3 olika platser.
ca 350.-/månad o avbetalning på ca 5 år. Jag får en, verkar det som, på pappret, bättre lösning än Verisure för samma pengar som Verisure.
Detta verkar sant.
Men!!
https://protexus.se/
Jag får samma månadskostnad för larmtjänsten, och betalar bara ca 26 000.- för larmen. Och det är SAMMA larm.
Sist jag var inne hus lokala låssmeden så hade de paket inne , där jag kunde välja koppling mot Securitas , qsecurity o en del till, och tror mig hus med två olika larmpaket låg under 10 000 kr i totalpris inkl installation. Iofs normal villa, men jag skulle reka att först besöka lokal låsfirma och diskutera.drakbane skrev:
Som någon skrev högre upp.
C
Detta verkar sant.
Men!!
[länk]
Kommer gå en annan väg själv, men blev inget chockad av priserna hos vår lokala firma , dessutom mer valfrihet.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Är det någon av dom svenska hustillverkarna som bygger 'foderfritt' ?
Hustillverkare -
Någon som har Svenska Trygghetslösningar ?
Villalarm & Hemautomation -
Zinsser Gardz Sealer, finns den på svenska marknaden eller någon liknande primer
Färg, Måla & Tapetsera -
Svenska Trygghetslösningar
Villalarm & Hemautomation -
Svenska Trygghetslösningar
Villalarm & Hemautomation