Tjosan, vi ska renovera vårt kök efter nyår och börjar mer och mer luta ifrån IKEA's plåt-diskho och luta mer åt domsjö-hållet istället. Dock en fundering eftersom denna har ett litet överhäng, är det lite dumt för lill-grabben på snart 8 månader? Den sitter ju liksom som gjutet att sopa skallen i höjdmässigt.
Erfarenheter?
 
A
Ni får väl dela på ett sånt där rör i skumplast eller vad det är, som man har till att isolera vattenledningar, om det finns en tendens att lillen slår i huvudet. Kan ju inte behöva sitta där värst länge och det borde funka att fästa med dubbelhäftande tejp. Har dock svårt att tänka mig att det skulle kunna va så mkt värre än andra saker i "lagom höjd". Annars får ni sätta på honom hjälm ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.