Tjosan, vi ska renovera vårt kök efter nyår och börjar mer och mer luta ifrån IKEA's plåt-diskho och luta mer åt domsjö-hållet istället. Dock en fundering eftersom denna har ett litet överhäng, är det lite dumt för lill-grabben på snart 8 månader? Den sitter ju liksom som gjutet att sopa skallen i höjdmässigt.
Erfarenheter?