Är detta ett IKEA kök tro?
Köket skall vara från 2017
Varför jag undrar är för att jag skall köpa ett hus och på sikt byta ut diskmaskinen mot en integrerad.

• Vit köksinredning med svarta bänkskiva, vita kakelplattor, kastruller och kryddkvarn. I kontext av diskussion om IKEA-kök.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Wow
Jorel03
  • Laddar…
Det är iallafall inte nuvarande Ikea (metod), möjligtvis gamla Ikea (faktum)

• Gilla
Music Man
  • Laddar…
Music Man Music Man skrev:
Är detta ett IKEA kök tro?
Varför jag undrar är för att jag skall köpa ett hus och på sikt byta ut diskmaskinen mot en integrerad.
Är det ett IKEA-kök kommer du inte hitta lucka på IKEA då det i så fall är ett Faktumkök.

BirgitS
Är köket från 2017 är det osannolikt att det är Ikea Faktum eftersom tillverkningen av Faktum hade upphört då.

Det brukar gå bra att fråga säljaren vad det är för kökstillverkare. Man kan också mäta upp höjden på en bänkstomme och jämföra med de mått som olika tillverkare har. Just det måttet verkar variera mellan olika tillverkare.

Maila Ikea och fråga!!

• Haha
Jorel03
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Är köket från 2017 är det osannolikt att det är Ikea Faktum eftersom tillverkningen av Faktum hade upphört då.

Det brukar gå bra att fråga säljaren vad det är för kökstillverkare. Man kan också mäta upp höjden på en bänkstomme och jämföra med de mått som olika tillverkare har. Just det måttet verkar variera mellan olika tillverkare.
Tack Birgit . Skall kolla på kontraktskrivningen.
Detta är ett dödsbo så inte säkert att de har koll.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.