Hej.
Köpte mig en gammal maskin med utbytbara delar som för den till lite olika maskiner.
Ser ut att vara från 50-talet skulle jag gissa på.
Den enda märkningen jag hittar är FEMA, vilket ger mig nästan ingen info om jag googlar. Hittar bara ett italienskt företag som har Fema i sitt namn, kan ju kanske vara de som gjort den en gång i tiden.
Någon som hört talas om märket?
Jag köpte den själv på auktion i Sverige.
Den är i storlek att kunna jämföras ungefär med Proxxon's grejer, så antar att den är menad att vara för någon med dels begränsat utrymme och någon pysslar med små prylar.
Skapligt välbyggd sak för övrigt
Tacksam för all info om FEMA som någon eventuellt sitter inne på.
Köpte mig en gammal maskin med utbytbara delar som för den till lite olika maskiner.
Ser ut att vara från 50-talet skulle jag gissa på.
Den enda märkningen jag hittar är FEMA, vilket ger mig nästan ingen info om jag googlar. Hittar bara ett italienskt företag som har Fema i sitt namn, kan ju kanske vara de som gjort den en gång i tiden.
Någon som hört talas om märket?
Jag köpte den själv på auktion i Sverige.
Den är i storlek att kunna jämföras ungefär med Proxxon's grejer, så antar att den är menad att vara för någon med dels begränsat utrymme och någon pysslar med små prylar.
Skapligt välbyggd sak för övrigt
Tacksam för all info om FEMA som någon eventuellt sitter inne på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Var sugen på är bjuda på de där men föll på att jag inte hade tid att hämta dem. Verkar som trevliga småmaskiner. Tyvärr ingen information om dem här helhet.
Ja, ytterst söta och mycket användbara skulle jag säga, iallafall för mig.
Tur för mig att du inte hade tid att hämta dem, de blev hyfsat billiga också skulle jag säga
Tur för mig att du inte hade tid att hämta dem, de blev hyfsat billiga också skulle jag säga
Klicka här för att svara