Hej vi har nu skickat in våra ritningar till olika husleverantörer bla lapplihus. Hur är standarden på deras hus exp isolering och kvalite på det ni fick? Vi kommer beställa ett nästan nyckelfärdigt hus alltså stomrest med all vvs och eldragen men vi målar, tapetserar själv och köper in inredningen själv.Huset vårat komme rvara ca 155 kvm stort. Vad har era slutliga räkningar hamnat på när ni byggt erat lappli? förutom tomtkostand?Tacksam för svar