J J.A #1 Medlem · Norrbotten · 255 inlägg 19 dec 2008 21:39 J.A Medlem Norrbotten 255 inlägg 19 dec 2008 21:39 #1 ...eller någon som har en trappa och kan tänka sig att mäta åt mig? När har en inomhustrappa med "vanlig" lutning/steghöjd blivit tillräckligt hög så man kan gå under den? Är det efter 3 meter? 2,5 meter?
...eller någon som har en trappa och kan tänka sig att mäta åt mig? När har en inomhustrappa med "vanlig" lutning/steghöjd blivit tillräckligt hög så man kan gå under den? Är det efter 3 meter? 2,5 meter?