Är det någon som byggt detta hus, eller någon som har varit och tittat på det huset? Det lilla arbetsrummet till höger mellan sovrummet och badrummet, hur stort är det ungefär? Någon som vet...?
 
Lite drygt 1,5 meter tror jag. Ganska oanvändbart p.g.a. badrumsdörren. Antar att det inte är den alternativa planlösningen vi pratar om?
 
Nej precis, utan en "ordinarie" planlösningen. Går det att använda det utrymmet som en liten "spelhörna" till datortolig make tro? Eller är det helt värdelöst?
 
fia_mstd skrev:
Nej precis, utan en "ordinarie" planlösningen. Går det att använda det utrymmet som en liten "spelhörna" till datortolig make tro? Eller är det helt värdelöst?
Jag kan mäta mer exakt, har ritningen hemma.
Till dator borde det gå att använda. Stolen på hjul och tangentbord, ratt, joysitck, mus m.m. enkelt undanfällbara som på en del datorbord så går det.
Kan tipsa om sladdlösa hörlurar, sparar både plats och skonar familj.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.