1 525 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Myresjöhus - Strandgården
Detta hus tycker jag personligen är väldigt fint! Iallafall det som står på Husknuten här i Göteborg. Känslan när man kommer in i huset, och framförallt vardagsrummet, är mycket ljus och luftig. Hade vi fått bygga så stort hade detta varit ett hett alternativ. Myresjöhus har ju iochförsig en del andra rätt så lika hus i sin "kollektion" så det finns kanske att välja på.
Åk ner till Husknuten och titta, drömmarna får ju lite extra näring då man tittar på husen "live". Jag har för mig det finns nån prisuppgift inne i huset också(?). Sen finns det ju en hel del andra hus på Husknuten... Du kan ligga sömnlös halva nätterna och planera ditt framtida hus efter ett besök... Åk dock dit söndag-torsdag, fredag och lördag är det stängt.
Åk ner till Husknuten och titta, drömmarna får ju lite extra näring då man tittar på husen "live". Jag har för mig det finns nån prisuppgift inne i huset också(?). Sen finns det ju en hel del andra hus på Husknuten... Du kan ligga sömnlös halva nätterna och planera ditt framtida hus efter ett besök... Åk dock dit söndag-torsdag, fredag och lördag är det stängt.
Jag har för mig att det var 1,8 eller 1,9 men det var ett bra tag sen jag tittade så jag är osäker. Det bästa är väl såklart att ringa den säljare man kommer ha kontakt med och fråga om priset. Då kan man ju också få en känsla om hur säljaren är. Vi har iallafall ratat något husftg pga att säljaren verkar vara ett ufo...
Vi får en offert på alla tillval samt tillbyggnad och carport i morgon, skall bli spännande! Vi får väl ta oss till Göteborg helt enkelt... Måste ju bara sälja vårt eget hus först! :-/Jani skrev:
Klicka här för att svara