Håller på för fullt att leta efter en tomt att bygga på.
Har fastnat för Myresjöhus Strandgården. Är det nån som har erfarenhet av detta hus??
 
Vi fick ett pris från Eskilstunakontoret på 2,2 milj nyckelfärdigt.
Visst är det fint!
 
Ja, verkligen!
Var det 2,2 inklusive tomt eller tillkommer den?
 
Den tillkommer tyvärr :'(
 
Nu blir jag allt lite fundersam. Försäljaren där jag bor gav mig en tumregel vad gäller priset. Multiplicera boytan med 11000 kr så får du fram produktionskostnaden, var vad han sa till mig.....

Undrar just hur han räknar då...   :-?
 
:-/Ja du......det blir ju gaaanska stor skillnad! Beror väl kanske lite på var man ska bygga. Men inte så mycket väl???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.