Hejsan

Ska kika på ett myresjöhus byggt år 2000. Huset är ett enplans med träfasad.

Är det några speciella fel jag ska kika efter när jag tittar på det? Har läst att myresjöhus haft bekymmer med sina hus byggda runt år 2000.

bifogar bild på modellen.

9242409.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


mvh micke
 
Vi byggde ett Myresjöhus år 2000 och det var inga problem de 7 åren vi bodde där, och mig veterligen har det inte varit något efteråt heller, träffar köparen då och då. När vi byggde fanns det inget som helst surr i luften om Myresjöhus och problem, tvärtom. Däremot har jag hört efteråt om andras problem, men om det är from. något speciellt år vet jag inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.