Jag har följande problem enl videon, att när det regnar väldigt mycket så blir det en fontän som sprutar upp från avsättningen. Vad gör man åt detta? Rensar? Omdränering?
Nästan stopp längre ner, bara spola ur det, går nog att dra upp ett rör där och komma åt att spola, mycket löv + annat som kan fastna. Det går kanske att spola med trädgårdsslangen som trycks ner i röret
Nästan stopp längre ner, bara spola ur det, går nog att dra upp ett rör där och komma åt att spola, mycket löv + annat som kan fastna. Det går kanske att spola med trädgårdsslangen som trycks ner i röret
Eter rensning, Förse alla stuprör med lövsilar vid övergång till markavloppsrör.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.