Hej & Hallå
Hur har ni gjort med underhållningen på uteplatsen ?
Bara ställt ut Stereon eller har ni byggt in vanliga bilhögtalare i takfoten eller vad ?
 
Låtit bli helt och hållet eftersom naturljud slår vilken underhållning som helst. ;)
Dessutom skulle jag mörda den granne som installerar och använder dylikt. ;) ;)
 
I och för sig rätt, men vi bor på landet utan grannar, så eftr ett tag vill man kanske ha lite annat i öronen än bara naturljud... ;)
 
Vad är det för fel på skön gammaldags familjestämsång ackompanjerad av ljuva gitarrackord? Träna in Lasse Berghagens repertoar och jag garanterar att du och de dina får en bra mycket trevligare stund tillsammans än med det där otäcka dunka-dunka från de där nymodigheterna du talar om. :D
 
Jag har fällt in en gammal bilstereo i väggen. Bilhögtalarna hamnade under taket. :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.