Hej på er !
Vad finns det för erfarenheter hos er angående panel, när det väl är
dags för locken skall man täta hålen som uppstår i nederkant så inte mössen
kan klättra in?...dom har ju inte ont i ryggen :-?

Panelen slutar ca 30 cm ovan mark, hur har ni gjort?
Tack på förhand.. //N
 
Snailman
Hur brett har du emelllan brädorna? såg någn bild på nån som satt nåt som liknade spikband emellan brädorna, lite i en båge så de följer med träets rörelser antar jag.
 
ClasseClas
jag har bara 12mm mellan brädorna.
brukar man bekämpa detta eller struntar man bara i det? ..//N
 
Var ska musen leva
om det sitter mus stopp överallt. 8-)

Mvh Putte
 
Uttömmande svar !!!
då får dom väl bo där det passar dom och förhoppningsvis även mig :=)

..//N
 
Snailman
de kan väl komma in om det är en springa på minst 5mm har jag för mig...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.