Hej!
Är precis klar med grund och dräneringsarbete.Skulle sätta igång avfuktarn,men
den ville ej va med?Står å brummar men inget sug å utblås.Ställt ner mät.till 50% fukt.
Har ingen instruktionsbok tyvärr,finns inga knappar att leka med.
Behöver HJÄLP nu...
 
  • Gilla
per-o
  • Laddar…
Lät muntersen gå en timme,höll på att brinna upp.Värmeelementet verkar
funka ypperligt,fläkten stod still...jävlar...ska visst va en konding som styr fläkten?
vilken ....hörde att man kan bygla,så att flåkten går hela tiden utan avfukning?
Tacksam för svar, olika teorier eller bilder över kond.bygling
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.