1898 på mediamarkt (1an)

Med vänlig hälsning, fremax

Tack, köpte 4 st play:1 men funderar på om jag kanske borde byta 2 mot en play:5 i då den har Line-in och då kan man få alla andra enheter att köra samma musik i huset med Chromecast audio. D.v.s då kan man även koppla in de 2 stereo anläggningar och datorer jag har i systemet.

Har inte testat den nya Play 5. Hade först Play 5 men föredrog ljud och utseende på Play 1 så bytte mot sådana. Line in har vi på Connect.

Kör själv Sonus 3:a i köket, ett par ettor med sonus sub samt soundbaren i vardagsrummet och en etta under takfoten utomhus. Gött när man grillar och badar i tunna! Femman i all ära, men ett par ettor parade med en sub slår det tycker jag. Visst, ett par femmor tillsammans lirar bra men du får aldrig det där mullret vid film som med en sub. Deras kommer i vitt nu åxo!

Redigerat:
Inte ens om jag fick dem gratis :rolleyes:

• Gilla
snowjim
  • Laddar…
Harald Boye skrev:
Inte ens om jag fick dem gratis :rolleyes:
Inte jag heller!
Hade tänkt till barnen i deras rum, men jag var inne hos Kjell idag och fick lyssnat lite på stream 4, inget man blir glad av.
Sonos P1 däremot gillar jag.
Vi har en Philips BT-6600 högtalare i köket som har ett helt ok ljud, men blåtand och jag är inte bästa vänner, så den ska också bytas ut snart.

Misstänker att du inte behöver multirum högtalare till barnens rum? Lägg in Philipsen på barnens rum och köp dig själv Sonos ;)

• Gilla
Peter2400
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.