Tja så har vi fått spa i huset! Det isar sig att tidigare ägare dränerat utan dräneringsrör och utan "klack" ovanför platonmattan och utan att gräva nednaför grunden. Mycket vatten blev det och det gamla huets grund har börjat vittra, så mycket att stenarna går att plocka för hand. Alltså måste det till ommurning av grunden på nåt sätt. Jag undrar om någon här gjort nåt sånt och i sådana fall hur gick det till????? :-/