Det stämmer alldeles utmärkt, har man åkt på Lannavägen så ha man def sett huset 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två veckor i nya huset, känns underbart!
Nu är det dags för utsidan, men har en fundering, hur fungerar det att måla huset nu?
Övervåningen kommer vara ett pågående projekt!
Medlem
· Västragötaland
· 278 inlägg
Spännande, håll oss uppdaterade! 
Vad har huset kostat (ex tomt)? (om man får fråga
)
Hej jag har ett hus av samma modell och ska börja inreda övervåningen nu. Jag undrar om ni har börjat redan? Det vore bra att ha kontakt med någon som man kan bolla ideér och hjälpas åt med problemlösning med under byggets gång.
Svara gärna så kanske vi kan hjälpas åt.
Svara gärna så kanske vi kan hjälpas åt.
Oj har inte varit inne här på ett bra tag! Nu har vi börjat bo in oss ordentligt. Vi ska bygga övervåningen själva ja eller med fackmän så klart där de behövs. EL och VA är förberett men inte draget då de inte vet hur man vill ha det.dansussie skrev:
Huset gick på 2 550 000 /exkl tomt och allt annat runt omkring.
Vi har inte börjat inreda övervåningen än men jag har en ide om hur det kommer se ut. (2017 satsar vi på tomten och altan etc. Ev till hösten så skall vi öppna upp och sätta dit trappa samt isolera med sprutisolering.Johan Blomberg skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden