313 621 läst ·
1 596 svar
314k läst
1,6k svar
Mössen flyttar in
Himmapularen skrev:
Har för mig jag körde med Dumle i dessa, kanske väl segt då ? Får prova med jordnötssmör, eller dubbelnougat i stugan framåt helgen.
Tycker det krävs en hel del kraft för att lösa ut de vita fällorna, är det så i de svarta också?
Jag får göra ett experiment ikväll, och återkomma med redovisning senare.

Slår ännu ett slag för http://nyafallan.se/ dyr men har aldrig svikt mig och man kan justera känslighet utefter betets storlek. Kör halva jordnötter, knappt att det e tandskrap på nöten innan den slår igen med den sjukt fina känslighet jag kör med nu. Man får se till att inte ha fingrarna i vägen!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Tack, jo Ralf som Maine coonen hette va en sväng till veterinären som tvååring då höftkulan lösts upp/lossnade eller vad man skall säga (försäkrad) . Han växte tydligen för fort och kattfoder är tydligen inte 100% mot just snabbväxande benstommar (hundfoder är tydligen bättre i detta anseende). Men det överlevde han, han dog som 4.5åring knall fall mitt på gräsmattan. Han kom upp i 9kg (slank) och hade säkert blivit ännu större, men efter op. stannade han på 7kg.KnockOnWood skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Västerbottens län
· 18 046 inlägg
Behöver du experthjälp?
Jag åker förbi på torsdag.
Protte
Jag åker förbi på torsdag.
Protte
Du tänkte parkera dig i garaget med en skyffel eller kvast i högsta hugg och vaka hela natten då ...? 
Men du är välkommen i vilket fall, vi kan strunta i mössen och bara greja ihop en middag istället.
Slagga över, om det passar dina övriga planer ...
Men du är välkommen i vilket fall, vi kan strunta i mössen och bara greja ihop en middag istället.
Slagga över, om det passar dina övriga planer ...
Det har jag haft bäst resultat med.KnockOnWood skrev:
Har testat många olika t.ex Mjölner och Giljotin/Giljotti, samtliga fungerade men jag gillar SuperCat bäst då den är enkel att använda och tömma och fungerar riktigt bra.