Vi har köpt en Mosquito Magnet Defender och blev lite förbryllade när vi fick för oss att skruva av locket och titta hur det såg ut i maskinen, eftersom vi har sett att mygg och knott har samlat sig där istället för i det avsedda fångsnätet. Jag uppskattar att 90 % av myggen och knotten ligger "inne i" maskinen och inte i fångnätet. Ni som har en Mosqutio Magnet är det så för er också?
För övrigt är vi väldigt nöjda med maskinen och märker att mygg och knottbestånden har minskat kraftigt.
Tackar på förhand =)