Tänkte starta maskinen men hur sjutton får jag kopplat i gasen? Fattas det en del? Sambon som satte i den i förra året men tänkte ge mig på och starta den själv nu..
Du har fel gasoltub eller fel munstycke på maskinen. Jag skulle byta munstycket till det som jag tycker/tror är vanligast i Sverige. Exempel:
https://www.biltema.se/fritid/friluftsliv-och-camping/gasolkok/gasregulator-med-slang-2000042099

https://www.biltema.se/fritid/friluftsliv-och-camping/gasolkok/gasregulator-med-slang-2000042099

Det finns en adapter att köpa som alternativ,
https://scandihills.se/produkter/21...ck-on-adapter-till-svensk-kompositbehaallare/
https://scandihills.se/produkter/21...ck-on-adapter-till-svensk-kompositbehaallare/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Håller med övriga om att byta till rätt anslutning. För övrigt är du sent ute att starta maskinen. För att få bäst effekt ska de gå i början av säsongen så att de tar de honmyggor som kläcks, innan de hinner föröka sig. I Värmland innebär det normalt slutet av Maj.
Klicka här för att svara

