Hej.
Flyttade nyligen in i en nyproducerad lägenhet. I badrummet hade kakelmicklarna lyckats spackla fall åt fel håll. Efter en hel del tjatande tog de tag i problemen idag.
Var förbi nu i eftermidags och noterade att de spacklat ovanpå den befintliga mosaiken, Är det okej att göra så?