Hej.
Flyttade nyligen in i en nyproducerad lägenhet. I badrummet hade kakelmicklarna lyckats spackla fall åt fel håll. Efter en hel del tjatande tog de tag i problemen idag.

Var förbi nu i eftermidags och noterade att de spacklat ovanpå den befintliga mosaiken, Är det okej att göra så?
 
T
Menar du flytspackel så är det OK. MEN det MÅSTE vara ett flytspackel som klarar av fukt och väta.

Kolla upp detta!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.