något som jag tycker är snyggt är vit laminat med ek kant , gärna 40 mm eller ännu värre 60 mm tjock skiva
Här är 2 bilder från vårat kök (Ikea).
http://www.excellent-servers.se/DSC_0214.JPG
http://www.excellent-servers.se/DSC_0218.JPG
http://www.excellent-servers.se/DSC_0214.JPG
http://www.excellent-servers.se/DSC_0218.JPG
Vi är extremt nöjda med den.. den har funnits i 2-år och har inte haft några problem med den..
Den är lätt att torka av och väldigt tålig.
Diskhon är inte nersänkt.. vilket jag önskar vi gjorde.. smulor samlas lätt där när man torkar av bänken.
Den är lätt att torka av och väldigt tålig.
Diskhon är inte nersänkt.. vilket jag önskar vi gjorde.. smulor samlas lätt där när man torkar av bänken.
Klicka här för att svara
