Hej,
söker en bild på en svart eller mörkgrå laminatbänkskiva med framkant av oljad ek.
(för att visa min fru hur jag vill ha det)

Tack på förhand!
 
något som denna?


bild från lg collection
 
  • 7732f-ekkantlist_Stor.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Precis så, tackar Fredrik.
Fast frågan är om det är snyggt? Kanske ska man hoppa över eklisten?
Vita luckor och ekparkett på golvet.
 
något som jag tycker är snyggt är vit laminat med ek kant , gärna 40 mm eller ännu värre 60 mm tjock skiva
 
xLnT skrev:
Här är 2 bilder från vårat kök (Ikea).

[länk]
[länk]
Kapar tråden en smula och måste bara få fråga xLnT om ni är nöjda mer er bänkskiva, samt hur det funkar med nedsänkt ho etc? Vi funderar på just en sån bänkskiva nämligen!
 
Vi är extremt nöjda med den.. den har funnits i 2-år och har inte haft några problem med den..
Den är lätt att torka av och väldigt tålig.

Diskhon är inte nersänkt.. vilket jag önskar vi gjorde.. smulor samlas lätt där när man torkar av bänken.
 
Väldigt snygg bänkskiva. Kan tänka mig att underlimmad diskho är att föredra, fast det är ju inget man kan göra på egen hand så det lär ju bli lite dyrare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.