Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
först efter detta gjordes googlade jag på detta och enligt moras kundforum ska då exoflowjoxet sitta i utloppet dör duschslangen är kopplad. Tänkte att jag missat att det fanns ecoflow i båda ändar av duschslangen så skruvade lös slangen vid utloppet och där inne såg jag en vit plastmojäng som jag pillade ner. (De andra var röda). Ut flög en ”kägla” och fjäder.
Min känsla säger mig att detta kanske inte var flödesbegränsare och bör återmonteras? (Se bilder där moras kundtjänst ritat röda streck på bar flödesbegränsaren sitter på min armatur).
någon som kan säga mig vad det är jag petat ur? Vad har den för funktion? Och bör jag peta in den igen?
tacksam för snabbt svar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
H Hillblom skrev:[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Precis kostat på mig renovering av badrum där det installerades en mora rexx takdusch. Trycket var dåligt så tog ut ecoflowjoxet ur duschmunstycket och takduschen.
först efter detta gjordes googlade jag på detta och enligt moras kundforum ska då exoflowjoxet sitta i utloppet dör duschslangen är kopplad. Tänkte att jag missat att det fanns ecoflow i båda ändar av duschslangen så skruvade lös slangen vid utloppet och där inne såg jag en vit plastmojäng som jag pillade ner. (De andra var röda). Ut flög en ”kägla” och fjäder.
Min känsla säger mig att detta kanske inte var flödesbegränsare och bör återmonteras? (Se bilder där moras kundtjänst ritat röda streck på bar flödesbegränsaren sitter på min armatur).
någon som kan säga mig vad det är jag petat ur? Vad har den för funktion? Och bör jag peta in den igen?
tacksam för snabbt svar[bild]
tror jag kommit fram till att det är en backventil ocj återmonterat denH Hillblom skrev:[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Precis kostat på mig renovering av badrum där det installerades en mora rexx takdusch. Trycket var dåligt så tog ut ecoflowjoxet ur duschmunstycket och takduschen.
först efter detta gjordes googlade jag på detta och enligt moras kundforum ska då exoflowjoxet sitta i utloppet dör duschslangen är kopplad. Tänkte att jag missat att det fanns ecoflow i båda ändar av duschslangen så skruvade lös slangen vid utloppet och där inne såg jag en vit plastmojäng som jag pillade ner. (De andra var röda). Ut flög en ”kägla” och fjäder.
Min känsla säger mig att detta kanske inte var flödesbegränsare och bör återmonteras? (Se bilder där moras kundtjänst ritat röda streck på bar flödesbegränsaren sitter på min armatur).
någon som kan säga mig vad det är jag petat ur? Vad har den för funktion? Och bör jag peta in den igen?
tacksam för snabbt svar[bild]
Klicka här för att svara