9 988 läst ·
4 svar
10k läst
4 svar
Montering av gångjärn på spegeldörrar?
Har problem med att spegeldörrarna lossnar från gångjärnen på badrummskåpet.
Vad behövs för att det skall sitta säkert.
Har läst någonstans att det finns dubbelhäftande monteringstejp som används tillsammans med en accelerator för att hålla permanent viktbelastning på glas. Eller fungerar det med vanlig monteringstejp från biltema?
Vad behövs för att det skall sitta säkert.
Har läst någonstans att det finns dubbelhäftande monteringstejp som används tillsammans med en accelerator för att hålla permanent viktbelastning på glas. Eller fungerar det med vanlig monteringstejp från biltema?
Produkter som diskuteras: "monteringstejp"
Monteringstejp
Monteringstejp är ett kraftigt dubbelhäftande tejp som används för att montera saker på olika ytor. Det är ett praktiskt alternativ till traditionella monteringsmetoder som spikar eller skruvar. Monteringstejpen är ofta genomskinlig och kan
Läs mer
Detta ämne blev högaktuellt för mig för ca 20 minuter sen.
låg och "vilade" ögonen lite när det kom ett rejält brak ifrån badrummet. En av dörrarna till spegelskåpet hadde gått i backen.
Så nu måste jag ta rätt på om glasmästaren kan sno till en ny dörr och hur i tusan man ska få den att sitta fast.
Själv vill jag ju helst ha genomgående bult men det blir ju inte så bra .....
låg och "vilade" ögonen lite när det kom ett rejält brak ifrån badrummet. En av dörrarna till spegelskåpet hadde gått i backen.
Så nu måste jag ta rätt på om glasmästaren kan sno till en ny dörr och hur i tusan man ska få den att sitta fast.
Själv vill jag ju helst ha genomgående bult men det blir ju inte så bra .....
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden