Härryda2015 Härryda2015 skrev:
Det kanske är läge att byta anslutningsnipplarna till vanlig 150c/c standard?

[länk]
Ah det där är nog problemet. Att förra ägaren har satt 160 kopplingar i kabinen trots avståndet är 150. Det är kanske bättre att byta det än att köpa en excenterkoppling
 
Krilleman
Det beror ju helt på hur det ser ut på baksidan av duschkabinen. Är det lätt att komma åt? Anslutningsslangar?

Excentrar bygger ut en del och medverkar till att blandaren blir lite svajig. Har du möjlighet att byta ut kopplingarna till korrekt variant är det bättre!

Bra tänkt @Härryda2015 ! (y)
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Det beror ju helt på hur det ser ut på baksidan av duschkabinen. Är det lätt att komma åt? Anslutningsslangar?

Excentrar bygger ut en del och medverkar till att blandaren blir lite svajig. Har du möjlighet att byta ut kopplingarna till korrekt variant är det bättre!

Bra tänkt @Härryda2015 ! (y)
Vill tacka alla för alla tips! Jag köpte excenterkoppling och det löste problemet. Jag hoppade att ändra anslutningen då det inte var så enkelt att komma bakom.
 
  • Gilla
rävlyan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.