12 697 läst ·
18 svar
13k läst
18 svar
Montera ny blandare i duschkabin
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Det kanske är läge att byta anslutningsnipplarna till vanlig 150c/c standard?
https://www.bauhaus.se/anslutningskoppling-trio-perfekta-2-pack-1.html
https://www.bauhaus.se/anslutningskoppling-trio-perfekta-2-pack-1.html
Det beror ju helt på hur det ser ut på baksidan av duschkabinen. Är det lätt att komma åt? Anslutningsslangar?
Excentrar bygger ut en del och medverkar till att blandaren blir lite svajig. Har du möjlighet att byta ut kopplingarna till korrekt variant är det bättre!
Bra tänkt @Härryda2015 !
Excentrar bygger ut en del och medverkar till att blandaren blir lite svajig. Har du möjlighet att byta ut kopplingarna till korrekt variant är det bättre!
Bra tänkt @Härryda2015 !
Vill tacka alla för alla tips! Jag köpte excenterkoppling och det löste problemet. Jag hoppade att ändra anslutningen då det inte var så enkelt att komma bakom.Krilleman skrev:
Klicka här för att svara
