Hej. Ska sätta in ett fönster som är 20cm lägre. Jag ska alltså regla upp så det passar,men hur ska jag isolera mm?
Tex,spånskiva-gul isolering-spånskiva-gips insidan?
Hur hade ni proffs gjort?
Utsidan vid fasaden är inga problem för där ska jag sätta en plåt som täcker den del som blir mindre.
"Tegelhus"