Hej. Ska sätta in ett fönster som är 20cm lägre. Jag ska alltså regla upp så det passar,men hur ska jag isolera mm?
Tex,spånskiva-gul isolering-spånskiva-gips insidan?
Hur hade ni proffs gjort?
Utsidan vid fasaden är inga problem för där ska jag sätta en plåt som täcker den del som blir mindre.
"Tegelhus"
 
Någon?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.