Hej,
Håller precis på att kasta ut mitt gamla kök för att bygga in ett nytt. Jag är hyffsat händig men vill ändå ha lite experthjälp.
Jag har köpt ett ikea kök och vitvarorna ifrån Bosch. Dock så är det så att jag har den inbyggda ugnen i ugnsskåpet mellan rören för vatten och diskmaskinen. Enligt vad jag hört behöver jag därför dra kopparrör bakom ugnen för att ansluta diskmaskinen. Vad bör jag tänka på när jag gör detta. Jag misstänker att jag måste "hacka" ut för rören i gipsväggen bakom ugnen, men krävs något annat också?
Tacksam för svar!