Tänkte montera den till strömkontakt sen stereo mm.
Den slår till strömmen så länge jag trycker på den, men då jag släpper fingret så kommer det ingen ström.
Felköp av mig eller felkopplade?
https://www.eldirekt.se/elmaterial/strombrytare/elko-rs/tryckkn-utv-mlj-imp-f-v
Den är återfjädrande. Pilla bort fjädern om du vill att den ska stanna kvar sluten.
Har du dragit den med fel bits? PZ2 ser ut att kunna passa där.. Eller är det ljuset? Har svårt att se något behov för någon annan typ av skruv där än på utgående.tommib skrev:
tommib skrev:
Klicka här för att svara


