Som nybliven husägare skulle jag vilja påstå att detta blivit mitt favoritforum!
Jag ska montera upp nya gipsskivor på väggarna i garaget så i väntan på elektrikern tänkte jag börja på andra sidan, på den väggen sitter det en radiator.
Frågan är nu: Hur gör jag för att montera bort radiatorn?

Har aldrig sett något liknande förut. räcker det skruva in insexskruven, så att det stänger ventilen, och lossa på den vita muttern ovanför?
Fråga 2: Utegivaren för bervärmeanläggningen går ut genom väggen på samma vägg.
Är det bara att koppla ur den medans jag skruvar upp gipsskivorna, samt att montera tillbaka den när jag är klar utan att det händer något?
Plug n play med andra ord? Eller ballar anläggningen ur och man måste kalibrera/ställa in den på något vis?
mvh
Jimmie