3 449 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Möjligt att göra om en fackverks takstol?
Hallå ! Har en verkstad, och ett garage, i verkstaden är det A-takstolpar så jag får bättre höjd och i garaget just nu är det, fackverks takstol (Eller vad det kallas inte så inne på takstolar).. Men hade velat ha A-takstolpe i garaget också, det är bara ett enkelt plåttak på garaget i dagens läge...
Så min fråga, går det göra om en fackverk till en A-takstolpe eller är det på tok för mycket arbete så man kanske borde köpa färdiga nya takstolar?
Så min fråga, går det göra om en fackverk till en A-takstolpe eller är det på tok för mycket arbete så man kanske borde köpa färdiga nya takstolar?
Insåg nu att mitt inlägg var väldigt luddigt, och hittar inte hur man redigerar heller...
Jag har i dag denna takstolen i garaget
Och undrar om jag kan bygga om den på något sätt så det blir denna takstolen istället
Eller är det smidigare att skaffa nya takstolar helt och hållet? Taket som ligger på är ett enkelt plåttak.
Jag har i dag denna takstolen i garaget
Och undrar om jag kan bygga om den på något sätt så det blir denna takstolen istället
Eller är det smidigare att skaffa nya takstolar helt och hållet? Taket som ligger på är ett enkelt plåttak.
Du får låta någon räkna på det för att veta. Om dimensionen och klassningen är samma på högbenen så funkar det att bygga om, annars inte. Du kan ju begära offert från en takstolstillverkare så får du ju beräkningen gratis, och skulle det inte gå att bygga om så är det ju bara att trycka på köpknappen.
Klicka här för att svara