Hej! Jag har en Stihl IMOW6 EVO och blir inte klok på om jag kan göra en korridor på "tvären"

I korthet: Jag har en biyta på andra sidan min parkering som jag skulle vilja dra en guidelina till så att den kan klippas automatiskt och jag ska slippa bära apparaten.
Går det att lägga en korridor på tvären (korridor 1) eller måste jag lägga den längst med (korridor 2) Vill helst undvika korridor 2 för att slippa risken att gräsklipparen blir påkörd eller fastnar under någon bil. Längs med huset är det ingen som parkerar så tätt.
Finns det någon som har koll på om det är möjligt och/eller lämpligt?
 
  • Skärmbild 2026-05-28 114925.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.