Hej! Jag har en Stihl IMOW6 EVO och blir inte klok på om jag kan göra en korridor på "tvären"
I korthet: Jag har en biyta på andra sidan min parkering som jag skulle vilja dra en guidelina till så att den kan klippas automatiskt och jag ska slippa bära apparaten.
Går det att lägga en korridor på tvären (korridor 1) eller måste jag lägga den längst med (korridor 2) Vill helst undvika korridor 2 för att slippa risken att gräsklipparen blir påkörd eller fastnar under någon bil. Längs med huset är det ingen som parkerar så tätt.
Finns det någon som har koll på om det är möjligt och/eller lämpligt?