Hej !!!
Det ni ser på bilderna, är det mögel på taket?
Vad kan det bero på?
Dålig ventilation?
Vad skulle ni göra?
På vinden ovanför så har det förvarats prylar, inte på direkt på isoleringen utan på en liten yta.
Det är ett hus byggt 2003.
Tack för tips vänner.
Det ni ser på bilderna, är det mögel på taket?
Vad kan det bero på?
Dålig ventilation?
Vad skulle ni göra?
På vinden ovanför så har det förvarats prylar, inte på direkt på isoleringen utan på en liten yta.
Det är ett hus byggt 2003.
Tack för tips vänner.
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
Ja det är mögel men inte värre än att det bara är att tvätta bort och sen se över ventilationen.
Produkter som diskuteras: "mogel-fri"
Mögel-Fri Inne Jape
Tvätta bort mögel inomhus
86 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
Det blir nog inte bättre än att tvätta på normalt vis iallafall. Det är inte så det slutar mögla för att man sprayar sånt där. Egentligen förstår jag inte vitsen med sånt där men det går ju att tjäna pengar på allt numera.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden




