Hej
Jag har ett ny byggd tak. Jag hittade mögel i taksprången som i bilden, på några platser. Jag vet inte vad jag måste göra! Ska jag ta bort de först? Eller kan jag måla direkt? Finns någon special målarfärg för att måla taksprång och skydda de mot mögel?