Hej
Förra året totalrenoverade vi badrummet.
Eftet 6 månader började mögel i silikon dyka upp. Företaget kom och fixade det genom att lägga ny silicon, nu har samma problem dykt upp igen.
Företaget påstår att det är smuts och borde rengöras av oss.
Var tycker ni borde göras?
Uppskattar all råd och tips.
Mvh
Burim
Förra året totalrenoverade vi badrummet.
Eftet 6 månader började mögel i silikon dyka upp. Företaget kom och fixade det genom att lägga ny silicon, nu har samma problem dykt upp igen.
Företaget påstår att det är smuts och borde rengöras av oss.
Var tycker ni borde göras?
Uppskattar all råd och tips.
Mvh
Burim
Klicka här för att svara


