Byggde en friggebod förra året och målade ytterväggarna en vända innan vintern. Nu på våren kan jag dessvärre konstatera att under taket ute fått svart påväxt och även lite på insidan av huset (inte alls lika mycket).
Min fråga är nu, ska jag riva upp taket och lägga ny råspont som jag målar under sommaren eller går virket att rädda?
Min fråga är nu, ska jag riva upp taket och lägga ny råspont som jag målar under sommaren eller går virket att rädda?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
