Är osäker om detta passar här, men jag gör ett försök.


Jag har ett Allegro 2 från Modulenthus byggt 2008.
Är det någon som vet hur golvkonstruktionen ser ut? Håller nämligen på och felsöker lite angående uppvärmningen.
Antar att golvvärmen ligger i plåtar. Men vad ligger mellan plåt/slingor och parketten? Detta ska tydligen vara väldigt avgörande för hur hög framledningstemperatur man behöver.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.