Är osäker om detta passar här, men jag gör ett försök.
Jag har ett Allegro 2 från Modulenthus byggt 2008.
Är det någon som vet hur golvkonstruktionen ser ut? Håller nämligen på och felsöker lite angående uppvärmningen.
Antar att golvvärmen ligger i plåtar. Men vad ligger mellan plåt/slingor och parketten? Detta ska tydligen vara väldigt avgörande för hur hög framledningstemperatur man behöver.