Skulle klippa gräset igår när "säkerhetselbrytarhandtaget" jävlades och inte ville slå till...
Hmmm, vad var det läraren på elsäkerhetskursen sa.......CE märkning är bra att ha...var det nog...d^_^b
Förresten...är det någon som vill köpa en billig elgräsklippare ??
