6 129 läst ·
5 svar
6k läst
5 svar
Mockfjärds fönster
All heder till Mockfjärds fönster Södermanland. Efter allt man läst här så va man ju lite nervös.. Men allt har funkat, mycket trevlig försäljare och mycket trevliga montörer. Leverans i tid & snabbt monterat. Har ingenting att anmärka på. Å så skönt att dom fixar allt med lister å plåtar m.m bara att hänga tillbaka gardinerna
Känns skönt att inte alla rykten stämmer 
Kommer helt klart att rekomendera Mockfjärd till andra.
Kommer helt klart att rekomendera Mockfjärd till andra.
hej kul att gick bra för dig med mockfjärd,det finns väl både bra och dåligt.själv valde jag norlux fönster som hade mycket bra fönster samt ett bättre u-värde.priset jag fick av norlux var ca 60.000 billigare,samt mycket bra garantier och proffsiga snickare
Kanske inte helt orimligt.I vårt fall skiljer det 35.000:- mellan Norlux(U-värde 0.9) och Dyraste lev.Mockfjärd(U-värde 1.2).Putte68 skrev:
Men det är klart Mockfjärds priser betalar marknadsföringen och höga provisioner till den aggressiva säljkåren med många fd.dammsugs krängare!:@
Kalle
Lite märkligt inlägg måste jag säga.Att en annan aktör(Norlux i detta fallet)kommer in på den svenska marknaden och pressar priset i jämförelse med tex Mockfjärd är väl väldigt positivt?Det verkar ju som många andra skrivit/talat om på diverse forum vara så att de etablerade fönstermontage firmorna tar alldeles åt hxxxxte för mycket betalt.Putte68 skrev:
Att Norlux skulle vara uppbyggt på samma sätt som Mockfjärd har jag ingen aning om,men om du menar att de har säljare,egna montörer,alufönster mm så är ju de flesta uppbyggda på samma sätt tex Morup,Wisy mfl.Friprissättning?ja den säljare jag haft hos mig gjorde jag en bra deal med,det ser jag ochså som positivt.Mockfjärd samma priser i hela landet???Du skojar läs på lite på nätet så ser du att det är väldigt olika rabatter,kampanjer eller "beställ idag så tjänar du xx kr"
Tyvärr tycker jag att det känns lite som att Herr Putte68 är inblandad i Mockfjärd på något vis hoppas att jag har fel det vore ruggigt pinsamt om så är fallet.
Ps våra fönster har precis anlänt och montör kommer n vecka,jag återkommer med bilder och kommentar till det.
Kalle
Klicka här för att svara