På 220 volts laddaren lyser ingen lampa men den gör det på laddaren i bilen, fast den glappar lite. Satte i nytt batteri/ackumulator i mobilen och såg att den började ladda men laddaren glappade, jag avbröt och gjorde rent kontakten, nu laddar den inte alls fast laddarens lampa lyser, testade även med gamla batteriet och bytte med laddaren i. Kan det nya batteriet ha pajat för att laddningen avbröts eller vad kan det vara?