5 792 läst ·
36 svar
6k läst
36 svar
Mobilabonnemang till min dotter......hjälp!
Sida 1 av 3
Min dotter är nästan sist i klassen medmobiltelefon. Hon har ett kontantkort men vi känner att det kanske hade varit bättre med ett riktigt abonnemang där hon kan ringa, skicka sms/mms samt surfa. Finns det något bra speciellt anpassat för barn och som inte kostar skjortan?
Jo klart hon kan!slurppe99 skrev:
har ett abb. men inte använt det så mycket. Nackdelen är att man måste surfa lite reklam då och då men annars ska det vara helt gratis. Ska ge ett sådant till vår dotter senare i höst. Slipper man bara rädd för att de ringer upp allt samma dag som man laddar kortet. DOCK, så kanske hon inte har tittat på reklamen på ett tag, då går det inte att ringa om det skulle behövas.
Försökte bara vara lite rolig.
Hur är mottagningen där hon vistas vilka abonnemang passar. Hallon har ett för barn 99:- med 60 samtal i månaden och fria sms/mms som ungdomar använder mest samt 1g i månaden.
Hur är mottagningen där hon vistas vilka abonnemang passar. Hallon har ett för barn 99:- med 60 samtal i månaden och fria sms/mms som ungdomar använder mest samt 1g i månaden.
Skaffade Comviq student till min dotter, fria samtal, sms, mms. 5GB data för 195:-/mån. Innan hade hon kontantkort men kunde knappt använda det innan det var dags att fylla på. hamnade i snitt på ca 150:- i månaden. Nu kan hon använda och ringa obehindrat. Har även spärrat för div. betalsamtal o.s.v så det blir aldrig mer än 195:- Jag betalar 100 och hon 95:-. Hon har 200 i månadspeng som visst jag betalar med men än då...