1 366 läst ·
12 svar
1k läst
12 svar
Mobil till min dotter
Hon är 9 år och ska få min första telefon.
Tänker mig en budget på upp till 1500
Dessa två ligger för ögonblicket bäst till.
https://m.prisjakt.nu/product/3207642
https://m.prisjakt.nu/product/2933603
Vad säger ni?
Kommer användas till minecraft, video, musik, och till viss del som telefon
Tänker mig en budget på upp till 1500
Dessa två ligger för ögonblicket bäst till.
https://m.prisjakt.nu/product/3207642
https://m.prisjakt.nu/product/2933603
Vad säger ni?
Kommer användas till minecraft, video, musik, och till viss del som telefon
Jag skaffade en Moto G LTE till vår dotter (10 år nu). Tycker den har funkat långt över förväntan.
1. Skärmen är riktigt bra, svart är verkligen svart.
2. Kameran är ok men inte i klass med min Z3 compact.
3. Batteriet håller inte skitlänge, men är inte sämre än på den S5 Mini jag har nu.
4. I övrigt har jag inte hört några klagomål på luren, men än att "det är inte en iphone".....
Tycker det är mycket mobil för pengarna. Idag skulle jag också fundera på en S5 Mini. Har en sådan själv i jobbet nu efter skärmkrash på Z3an och den funkar riktigt bra. Det enda som verkligen är märkbart sämre än Z3 compact är batteritiden.
1. Skärmen är riktigt bra, svart är verkligen svart.
2. Kameran är ok men inte i klass med min Z3 compact.
3. Batteriet håller inte skitlänge, men är inte sämre än på den S5 Mini jag har nu.
4. I övrigt har jag inte hört några klagomål på luren, men än att "det är inte en iphone".....
Tycker det är mycket mobil för pengarna. Idag skulle jag också fundera på en S5 Mini. Har en sådan själv i jobbet nu efter skärmkrash på Z3an och den funkar riktigt bra. Det enda som verkligen är märkbart sämre än Z3 compact är batteritiden.
Stod inför exakt samma val (+ samsung j5) igår till min 10 åring. Blev en moto 3.
Det jag tyckte vägde över är att den:
Tål vatten (ipx7)
Reptåligt glas (gorilla 3)
Räfflad baksida - mindre risk att tappa den
Telefonen känns rätt välbyggd. Tjejen gillade att man kunde byta färg på bakstycket så det blev kombon vit front med grön baksida. Telefonen är volymässigt bra mycket tjockare än j5-an, men jag tycker det funkar. Första intrycket känns telefonen som rätt rapp - dock inte test att köra resurskrävande spel utan mest candy crush, hay day, och vad dom nu heter.
Det jag tyckte vägde över är att den:
Tål vatten (ipx7)
Reptåligt glas (gorilla 3)
Räfflad baksida - mindre risk att tappa den
Telefonen känns rätt välbyggd. Tjejen gillade att man kunde byta färg på bakstycket så det blev kombon vit front med grön baksida. Telefonen är volymässigt bra mycket tjockare än j5-an, men jag tycker det funkar. Första intrycket känns telefonen som rätt rapp - dock inte test att köra resurskrävande spel utan mest candy crush, hay day, och vad dom nu heter.
Medlem
· Norrbotten
· 585 inlägg
Eller så uppgraderar du själv och låter henne ärva 
Klicka här för att svara