Hej! tänkte visa hur mitt garageprojekt fortlöper. Har hunnit en bra bit redan så ja kan visa lite bilder om de är någon som är intresserad.
Planen var att få ett större garage så jag kunde pyssla med lite bilmek och diverse grejjor.
Såhär såg de alltså ut utvändigt och invändigt var de förråd längst bak och den fina gula färgen.

• IMG_0841.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_0961.JPG
    Skapa konto
Redigerat:
Sen på sommaren blev de rivning och lite planering.. lyxigt med grävare men de vare lätt värt :D.
IMG_0169.jpg
Skapa konto

Hittar inte alla bilder när jag gjorde formen osv men såhär blev det efter all eldragning och målning av golvet.
DSC_0007.jpg
Skapa konto

• Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Som en festsal ;-) vad har du målat golvet med?

Kom inte ihåg exakt men de var tydligen någon färg som släpper igenom fukten också.
Får hoppas den sitter kvar ett tag iaf :)

Har kaklat "spolkanten",satt upp hyllor och tillverkat en egen verktygsbänk nu också.

Kul med ett mekgarage! Det borde vara en mänsklig rättighet, i alla fall för oss som har det intresset.

Hehe de får jag väl hålla med om.. synd att tiden inte riktigt räcker till bara. Har snart 2st jänkare i garaget men en ska bort som tur är... annars blire trångt :p

Det skulle vara lag på att man var tvungen o ha minst 100 kvadratmeter garage till sitt boningshus.
För att kunna få in något som påminner om jänkebil så finge jag nog bara skaffa emblemen till dom för att få plats i mitt garage.:p

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.