Medlem
· Västernorrland
· 15 inlägg
Hej! tänkte visa hur mitt garageprojekt fortlöper. Har hunnit en bra bit redan så ja kan visa lite bilder om de är någon som är intresserad.
Planen var att få ett större garage så jag kunde pyssla med lite bilmek och diverse grejjor.
Såhär såg de alltså ut utvändigt och invändigt var de förråd längst bak och den fina gula färgen.
Planen var att få ett större garage så jag kunde pyssla med lite bilmek och diverse grejjor.
Såhär såg de alltså ut utvändigt och invändigt var de förråd längst bak och den fina gula färgen.
Redigerat:
Medlem
· Västernorrland
· 15 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 15 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 15 inlägg
Kom inte ihåg exakt men de var tydligen någon färg som släpper igenom fukten också.
Får hoppas den sitter kvar ett tag iaf
Har kaklat "spolkanten",satt upp hyllor och tillverkat en egen verktygsbänk nu också.
Får hoppas den sitter kvar ett tag iaf
Har kaklat "spolkanten",satt upp hyllor och tillverkat en egen verktygsbänk nu också.
Medlem
· Västernorrland
· 15 inlägg
Hehe de får jag väl hålla med om.. synd att tiden inte riktigt räcker till bara. Har snart 2st jänkare i garaget men en ska bort som tur är... annars blire trångt 
Det skulle vara lag på att man var tvungen o ha minst 100 kvadratmeter garage till sitt boningshus.
För att kunna få in något som påminner om jänkebil så finge jag nog bara skaffa emblemen till dom för att få plats i mitt garage.
För att kunna få in något som påminner om jänkebil så finge jag nog bara skaffa emblemen till dom för att få plats i mitt garage.
Klicka här för att svara