13 312 läst ·
19 svar
13k läst
19 svar
Mitt försök att gjuta en bänkskiva i betong
Hur ser bänkskivan ut nu 2 år senare?
Riktigt riktigt snygg på bilderna från när den färdigställdes!
Riktigt riktigt snygg på bilderna från när den färdigställdes!
Herregud vad snyggt, jag kokar inombords. Jag har haft liknande planer för bänkskivan i köket men jag sneglade år microcement istället och sen kom svärfarsan som är gammaldags och sköt ner idéen om microcement alt. Ekskiv, ”det håller inte, det blir förmycket underhåll”. Jaja säger jag.
Riktigt bra jobbat!
Riktigt bra jobbat!
Hej ja det behöver nu en applicering av sealer, man ser att själva sealern är lite ojämn. Men ytan på själva betongskivan är riktigt bra fortfarande, inga repor, inga missfärgningar från mat och dryck osv. Ska lägga en till lager idag, ska posta bilder efter.A Anderscurl skrev:
Don't listen to the demons! Jag har haft träbänkskivor och dem är lika mycket jobb som betong. Det gäller allt i princip...jag har en dyr kaffemaskin och den måste rengöras en gång i månaden...ska jag inte köpa den då? Just do it!!!Kashew skrev:
Herregud vad snyggt, jag kokar inombords. Jag har haft liknande planer för bänkskivan i köket men jag sneglade år microcement istället och sen kom svärfarsan som är gammaldags och sköt ner idéen om microcement alt. Ekskiv, ”det håller inte, det blir förmycket underhåll”. Jaja säger jag.
Riktigt bra jobbat!
Klicka här för att svara