V
A AndersS skrev:
Det jag inte skulle godkänna är rördragning på väggen, så ett exempel på hur olika vi uppfattar saker.

Men kan ni inte enas och du vill få det åtgärdat utifrån att den du anlitat nekar att göra det japp då betalar du inte fakturadelen vad som anses rimligt för montering av handfat och får se reaktionen på det.
Innan man kommenterar rördragningen så kanske man skulle be om helhetsbilder på badrummet. Då kanske man förstår varför det är draget så.

Sen gällande höjden. Kan de va så att de är fötterna som ställer till det. Fötterna va väl köpta på ett ställe och kommoden ett annat.
Varför ens ha fötter ?

• Gilla
Anders_70
  • Laddar…
V Villaägarenr1 skrev:
Innan man kommenterar rördragningen så kanske man skulle be om helhetsbilder på badrummet. Då kanske man förstår varför det är draget så.

Sen gällande höjden. Kan de va så att de är fötterna som ställer till det. Fötterna va väl köpta på ett ställe och kommoden ett annat.
Varför ens ha fötter ?
Min kommentar är utifrån att vi har olika preferenser av utseende.
Behöver ingen helhetsbild, den är inte snygg och sällsynt ovanlig.

• Gilla
Joak
  • Laddar…
V Villaägarenr1 skrev:

Varför ens ha fötter ?
fötternas max längd är 26cm, de är långt ifrån 26cm nu.

V Villaägarenr1 skrev:
Varför ens ha fötter ?
Befintlig vägg med kakel kanske inte klarar enbart vägghängt eller att inte möbeln är gjort för det;)

• Gilla
Julia Eriksson och 1 till
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Rördragning för vatten är väl lite ovanlig mitt på väggen.
Annars ser det väl ok ut.
Knoppen, har du givit några mått ellet anvisning för det?
Angående knoppen, det finns bruksanvisning att läsa samt förmarkerade hål där det skall borras, förstår inte varför hitta på egna ställen att placera den på.

• Vit möbelyta med skruv, förmarkerat hål och röd cirkel runt det korrekta borrstället.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Lande och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.