Hej
Jag har en bubbelpool där en kran har varit otät och runnit. Jag har mycket kalk i vattnet och där vattnet har runnit har det blivit missfärgat (se bilder).
Det verkar som att vattnet även har frätt igenom något tunt ytskikt i badkaret och missfärgningen är i ytskiktet.
Tips på hur jag kan lösa det? Har provat med ättika och med citronsyra. Det blev bättre men är fortfarande missfärgat.