S steve5432 skrev:
Det låter helt omöjligt att först limma fast en skiva och sen lyckas träffa exakt rätt med en dosfräs utan hole in one? Det är inte många millimeters marginal. Normalt sett sätter man ju upp skivan utan att fixera med hole in one, fräser ut hålet, tar bort skivan och hole in one. Upprepa för varje apparat. Sen ska ju allting förhoppningsvis passa. Detta hade jag aldrig vågat mig på utan Stålmannens röntgensyn.

Utan att på något sätt få bort skivan/täcka över den med en helt ny verkar det omöjligt att lösa detta.

Jag hade nog fräst ut för en rot-dosa bredvid/under denna dosan och sen satt typ något USB-laddningsuttag där samt vad det nu skulle vara i den befintliga dosan. sen på med en tvåfacksram.

Svårt att se exakt hur mycket spelrum det finns nedåt och sidledes.

/S
Krysslaser funkar utmärkt. Snabbare än att mäta, och exaktare än hole-in-one.

/Höghus

• Gilla
MasMats och 1 till
  • Laddar…
Mission completed :D
En Sonoff mini wifi switch bakom så jag inte behöver oroa mig om jag glömt kaffet på.

Tack för hjälpen alla!

Installation av Sonoff mini wifi switch i vägg med synliga ledningar och borrad hålighet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En öppen vägglåda med en installerad Sonoff mini wifi switch och elektriska kablar.
Skapa konto

Dubbel vägguttag installerat med Sonoff Mini wifi-switch för fjärrstyrning av kaffebryggare.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
CHR574 CHR574 skrev:
[bild]
Lite snett är också rakt.....:cool:

• Gilla
  • Haha
elpaco och 5 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Lite snett är också rakt.....:cool:
Ser bara så ut på bilden :rofl:

• Gilla
john.h
  • Laddar…
CHR574 CHR574 skrev:
Mission completed :D
En Sonoff mini wifi switch bakom så jag inte behöver oroa mig om jag glömt kaffet på.

Tack för hjälpen alla!

[bild]
[bild]
[bild]
Kul att hjälpa till. Vad är det för plast du har under uttaget?

T T-O skrev:
Kul att hjälpa till. Vad är det för plast du har under uttaget?
Ts skrev att skyddsplasten var kvar på ikeaskivan... den är nu borttagen runt uttaget.

• Gilla
T-O
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.