Hej!
Vi bygger till huset med en separat huskropp med länk mellan. Länken är ca 4kvm.
Jag hade gärna fått in länken under takfoten på nya huset.
Som jag förstår saken finns det bara krav på totalt U-värde för HELA byggnaden så det ska väl inte finnas några legala hinder att ha lite isolering i denna lilla del av byggnaden?
Tekniskt? Jag misstänker att det kan bli problem med fukt om taket var för lite isolering.
Tacksam för svar.