Jag måste fråga, jag letar efter en tråd, minns ej vem som startade den, har försökt söka men hittar ej och letat igenom lite inlägg men jag hittar bara inte.
Hoppas på att nån ska vet avad jag menar.
Det var någon som skulle renovera köket och röret till fläkten var ej rakt så personen skulle göra som en låda runt där uppe i böjen.
Folk kom med flera olika förslag. Är väldigt nyfiken på hur personen gjort och hur det ser ut. Min sambo pratade om det dan innan jag såg inlägget och jag sa att nej så kan man nog inte ha. Vill jättegärna se det=)
Hoppas nån känner igen