Vi önskar enskild avlopp på vår tomt men kommunen vill att vi ska anlägga ett minireningsverk då dom inte godkända vårt andra förslag, (gjord av VA konsult...) Nu har denna prosessen holdt på sedan sommaren och vi börjar bli lite otåliga..Kommun inspektören har lovat att behandla våran söknad rätt fort när vi kommer med nytt förslag, min fråga är då hur lång tid det tar att beställa och få et minireningsvärk? Vi är mest intresserade av Seab F3, Biosys, upoclean eller wehoputs. Är det någon som har erfarenhet med dessa? Alla tips är värdefulla!!
Bor i Österåker kommun.. Har upptäckt att det kan löna sig att ringa kommunen och tjata om man har väntat länge på svar, blir svårare för dom att ignorera dig då.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.