AndreasK skrev:
Hmm, då borde det alltså gå utmärkt att när luftpumpen går sönder dra en luftslang från kompressorn i garaget och köra på den istället? Bara en liten fundering...
Någon som grävt ner ett Upoclean-verk själv eller har ni använt entreprenör?
Håller som bäst på att planera för nybygge av villa och funderar på ett minireningsverk typ wehoputs eller biorens som båda omnämns här.
Elvin -> Det var ett tag sedan detta skrevs, har du installerat och börjat använda ditt biorensverk ännu? Skulle vara mycket intressant att höra från någon som använt detta i "verkligheten".
Någon annan kanske?
Elvin -> Det var ett tag sedan detta skrevs, har du installerat och börjat använda ditt biorensverk ännu? Skulle vara mycket intressant att höra från någon som använt detta i "verkligheten".
Någon annan kanske?
Jerre skrev:Håller som bäst på att planera för nybygge av villa och funderar på ett minireningsverk typ wehoputs eller biorens som båda omnämns här.
Någon annan kanske?
Hej jag installerade ett Topas 15- juni 2005 som jag delar
med grannen. Har fungerat felfritt, helt suveränt.
Jag slamtömmer själv. En egen konstruktion som underlättar slamtömningen.
Hälsningar Bengt B...
Klicka här för att svara